2 Mayıs 2009 Cumartesi

The Office



Her şeyinden çok karakterlerini sevdiğiniz dizilerden 'The Office'. Elimde izleyecek başka bir şey olmadığı için izlemeye başlamıştım. İlk 2-3 bölümü izledikten sonra, "bu ne be?", "izlemem ben bunu" dedim hem de çok fazla, ama yinede devam ettim izlemeye. İlk sezonun sonuna gelip, 2. sezona geçtiğimde ise durmadan izlemek istiyordum resmen. Alışması zor ama bağımlılık yapıyor bu dizi, valla.

Bölüm sıkıcı bile olsa, jeneriğe girmeden önceki 1-2 dakikalık bölüm kesinlikle insanı yerlere yatırası türden oluyor. Tarzına Mockumentary diyorlar, sahte belgesel ya da belgeselimsi gibi bir şey olması lazım işte.

Steve Carrell bu diziye kadar benim için pek bir şey ifade etmiyordu ama diziden sonra filmlerini arayıp izlemeye koyulduğum bir isim oldu. Diziye başlayacak insanlar için en başında biraz fazla abartılı bulanabilir ama karaktere alışınca inanılmaz komik oluyor.Her sene Emmy ve Golden Globe'u alması için dua ediyorum resmen. Diğer karakterler sanki o oyuncular için yazılmış ya da çok iyi oyuncu seçilmiş. O kadar abartılı karakterler olmalarına rağmen inanılmaz doğal duruyorlar/oynuyorlar. Afişteki karakterler harici karakterler için ise ciddi ciddi o insanlar için yazılmış olduğunu düşünüyorum. Pek kendi içinde bir dizi aslında, çoğu oyuncusu aynı anda hem senarist hemde yapımcı. Tuttu ama bu tarz, kopyaları bile çıkmaya başladı."Parks and Recreation" da yine bu tarzda, hatta karakterler bile benzetilmiş, aynı abartılıklar, garip tepkiler var. Bi' şans vermek gerekir gibi ama yinede "The Office" kalitesine yaklaşması zor gibi duruyor.

İlk sezon büyük ihtimalle İngiliz versiyonunun kopyası olduğu için biraz garip duruyor herkesin üstünde ama 2. sezona devam edin derim.
ve Michael girer : That's what she said

2 yorum:

kard 8 Mayıs 2009 00:10  

dizi listesi yapsam en başa kesinlikle The Office i koyarım...
güldürme şekli çok değişik. karakterler mükemmel. Pam şahane. Dwight aşırı orjinal. Jim çok bilmiş:). Jan çok abaza. Angela ve Kelly çok kaşar:). Michael tek kelimeyle süper ve mükemmel ve harika.
Bu diziyi çok övüyorum farkındayım ama hakediyo abicim ablacım.
Lütfen başlayın izlemeye ya lütfen.

öz 8 Mayıs 2009 01:07  

Dizinin son bölümlerinde Tarantino'dan dönen Ryan da pek bi komik.Önceden sevmezdim, şimdi seviyorum,evet.
Birde Toby var tabi, Michael in ezeli düşmanı :D
yarın yeni bölüm var, sabah erken kalkma sebebi

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP