14 Mayıs 2009 Perşembe

License to Wed


Bir filmi izlemek için en büyük neden ya yönetmen ya da oyuncu(lar)dır benim için. İlk defa keşfettiğim yönetmenlerin tüm filmlerini izlemeyi severim ama dahada sevdiğim şey, bir oyuncunun tüm filmlerini ardarda izlemektir. Bu filmi John Krasinski ve daha küçük rollerde olan diğer 'The Office' dizisi oyuncuları için izledim. Zaten elle tutulur bir rolde oynanamamışlar bundan başka. Yönetmeni ise 'The Office'in 12 bölümünü yönetmiş Ken Kwapis. Diğer filmlerine bakınca aralarına nasıl olmuşta girmiş Office diye düşünmeden edemiyor insan. Türkiye'de yeni gösterime girmiş 'He's Just that into you'nun da yönetmeni ayrıca kendisi. Filmin diğer oyuncuları ise Robin Williams ve Mandy Moore.

Ben( John Krasinski) ve Sadie (Mandy Moore) birlikte yaşayan iki sevgili. Sadie'nin anne ve babasının 30. evlilik yıl dönümünde, Ben Sadie'ye evlenme teklif eder. Sadie'nin bu sözde ilginç ailesinin bazı şartları vardır elbette. Belirli bir kilisede, belirli bir rahip -Reverend Frank- tarafından evlendirilmeleri gerekmektedir. Frank'in bir çifti evlendirmesi için önce onların birbirlerini sevdiğinden emin olması gibi bir koşulu vardır ve bunu sağlamak için çeşitli testlere tabi tutacaktır çifti. Ben bu saçma testleri gereksiz bulurken, Sadie Ben ile evlenme fikrini tekrar gözden geçirecektir.


Bu tarz 3-4 film izledikten sonra, neler olacağını tahmin etmek hiç zor olmuyor. Klişeden klişeye atlıyor malesef film. Evlenecek çift ve peder dışında (hatta Sadie'nin üzerinde bile durmuyor doğru dürüst) kimsenin üstünde durmuyor ama onlarla ilgili bir şaka yapıldığında komik olmasını bekliyor. Robin Williams ve John Krasinski'ye rağmen, ki onlarında başarılı oldukları söylenemez, hiç zevk vermiyor. Büyük ihtimalle daha önce bi' benzerini izlemişsinizdir, o yüzden zahmet edip izlemeyin derim.

0 yorum:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP