15 Mayıs 2009 Cuma

The Office / 2


5. sezonu 26 bölümle kapattı 'The Office'. Yaz boyu her cumayı nasıl boş geçireceğim bilemiyorum valla. 20 küsür dakika belki ama her canım sıkıldığında açıp, aynı esprilere tekrar tekrar gülebiliyorum ben. Bitmesinin yanında güzel haber olarak ise 6. sezonunun olacağı müjdesini söyleyebilirim. En azından bi' 20 bölüm daha izleyebileceğiz onları. Çok sevdiğim dizilerin boku çıkmadan bitmelerini istiyorum genelde,(sonra bitince çok özlüyorum ama olacak o kadar)
bkz. Six Feet Under
bkz. Battlestar Galactica
ama bu dizi bambaşka yahu, hiç bitmesin istiyorum. En azından Michael ve Holly tekrar bir araya gelene kadar bitmesin. 9-10 sezon sürsün, efsane olsun istiyorum. Bir dizi daha vardı böyle, Arrested Development. Bu ikisi bambaşka geliyor bana, diğerlerinin yanında sırıtıyorlar çok. "How I Met Your Mother" da komik mesela ama böyle değil, içinden geliyor insanın bu 2 dizide gülmek. Michael gibi patronum olsun, emeklilik yaşı 75 olsun valla, hiç dert değil. O yaşa kadar yaşar mıyım? Pekte önemli değil orası.


Neyse, 5x26 da şirket pikniği vardı ve bütün şubeler bir araya geldi, tabiki Holly ve Michael' da. 5. sezonun başında bi' 10 bölüm kadar eşlik etmişti Holly, Michael'a ve mest etmiştiler bizi, şarkılarıyla, şovlarıyla, birbirlerine attıkları o mahçup bakışlarıyla. Her ne kadar dizide de olsa bu karakterler, ben daha önce birbirine bu kadar yakışan iki insan görmedim yahu. Ey senaristler bu ikisini birleştirmeden bitirirseniz bu diziyi, iki elim yakanızda bilesiniz. Bu ikisi yine şovlar(SlumDUNDER MIFLionaire) hazırlarken diğer çalışanlar ise voleybol turnuvasında şampiyon olmaya çalışıyorlar. Dwight ve Andy'nin hataya tahammülsüz oluşları, yeni 'receptionist' Kelly Erin'in beceriksizliği ama güzelliği, Phyllis'in yerinden kıpırdayamayışı, Pam'in bu işte çok iyi oluşuyla birleşince rüya takım çıktı resmen ortaya. Hem kazandılar hem güldürdüler bolca. Hayırlı bir haberle bitti hemde bu sezon. Nice sezonlara


Not: Meredith resmen 'The Office'in en güzel kızı :D

1 yorum:

kard 16 Mayıs 2009 01:27  

bu dizinin birileri tarafından araştırılmasını talep ediyorum.
çok garip bi şekilde güldürüyo kardeşim. sorun mu var bizde. veya bu office denen mükemmeliyeti yazanlar insanları farklı şekilde güldürme yolu mu bulmuşlar?
birisi baksın şu işe.
ey office.. ben ölene kadar bitme he, olur mu?

meredith değil de ben pam i beğeniyorum :)
yeni sekreter de kötü değil
hani:)
jim in eski esmer sevgilisi de idare ederdi :)

holly michael tam bi tencere kapak...
michael a hayran olmuşken bi de holly i görünce aha dedim tadından daha bi yenmez olucak dizi.
derken holly i gönderdiler,ayıp ettiler...

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP