30 Nisan 2009 Perşembe

The Burning Plain




Babel, The Three Burials of Melquiades Estrada, Amores Perros ve 21 Grams'ın senaristinin ilk yönetmenlik deneyimi herhalde. Bu sene If'te gösterilmişti Guillermo Arriaga'nın bu filmi. Malesef senaryo açısından önceki eserleri kadar başarılı olamamış bu sefer ama tarzı yine değişmemiş. Kesişen hayatları yine çok iyi işlemiş. İşini şansa bırakmamış tanıdık iyi oyuncularla çalışmış. Charlize Theron ve Kim Basinger kötü olmasalarda pek te harika performanslar sergilemiyorlar ne yazık ki. Filmin kayda değer tek tarafı kurgusu olmuş. Hoş, bir süre sonra izleyiciyi zorlamayı bırakıyor ve pek bir özelliği kalmıyor ama iyi sonuçta. Hiç sıkılmadan izlenebilir ama bittiğinde akıllarda yer eden sahnesinin olmadığı (Charlize Theron'u çıplak görmek herzaman etkileyicidir, onu saymadım o yüzden), pek sıradan bir film olmuş. İnşallah daha iyileri gelir diye düşünmek kalıyor sadece.

3 yorum:

gizemsel 5 Mayıs 2009 13:02  

Oyuncu kadrosu iyi diye indirmiştim; ama Charlize Theron ablayı pek sevmediğimden sadece indirip bir köşeye attım. Beğenip buralara kadar koyduğuna göre güzel bir şey olsa gerek. İzleyeceklerim arasına koyayım o zaman.

Ayrıca

(Charlize Theron'u çıplak görmek herzaman etkileyicidir, onu saymadım o yüzden.)

bu cümle yüzünden seni kınadım. Sanat aşkı mı çıplaklık aşkı mı? Bırak allasen.

öz 5 Mayıs 2009 14:19  

ben çok beğenmedim filmi yahu. hem Charlize nasıl beğenilmez hala anlayamadım.
Ben zaten onu saymıyorum demiştim, sanat aşkıyla yanıp tutuşmuş olduğum ordan belli :D ama Charlize i çıplak görüp etkilenmemek elde değil onuda belirtmek istedim :D
Karşıma çıksa dilimin tutulacağı nadir insanlardan kendisi

gizemsel 9 Haziran 2009 14:52  

Filmi dün izledim. Charlize var nasıl olsa çok sarmaz diyerek öğle yemeği eşliğinde izledim ve film bir anda bitti. Yani o kadar sevdim kendimi bıraktım. :) Ya zaten yönetmen adamım benim. 21 Gram ve Amores Perros'tan sonra her ne kadar o çizgiyi aşamasa da güzel bir film olmuş. Seviyorum onun tarzını.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP