3 Temmuz 2011 Pazar

Win Win


"The Visitor", "The Station Agent" filmlerinin yönetmeninin son işi "Win Win". Hem yönetmenin önceki işlerinden, hem oyunculardan, hem de afişinden ne tarz bir film olduğunu çıkarmak zor olmasa gerek. Olay örgüsü, kurgusu, karakterleri nasıl olmalıysa öyle. Bu kadar tahmin edilebilir bir film kimilerini sıkabilir ama ben nedense sevmemezlik yapamıyorum bu Amerikan bağımsızlarına. Paul Giamatti'nin her ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu bilsem de, iş filmlerini izlemeye gelince sıkılıyorum, daralıyorum. "The Office"de izleyip, aşık olduğum Amy Ryan ve biraz da yönetmenin hatrına izledim ve Paul Giamatti korkusunu da atmış gibiyim sanki üzerimden. Oldukça klasik ama oldukça da güzel ve neşeli bir film olmuş "Win Win". Bütün durumları ortada, derin anlamları olmayan başarılı bir "feel good movie". En azından ben mutlu hissediyordum film bittiğinde.

0 yorum:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP