29 Nisan 2009 Çarşamba

Canım Ailem / 1

İlk bir-iki hafta diziye "amaan Türk dizisi işte, kesin izlenmez" dediğim doğru ama sonra bir kaptırmışım ki kendimi binlerce bölüm olmuş izlediğim. Hoş, diziyi sevdiğim kadar nefrette ediyorum ama daha çok seviyorum galiba. Son bölümlerdeki senaryo klişeleri canımı sıksada izlemeden edemiyorum.

Vallahi ben bu diziyi Samim Meliha'yla, Meliha Feride'yle vb. karşılıklı döktürme sahneleri için izliyorum, onlar olmayınca canım sıkılıyor, dizideki farklı şeylere takılıyorum iyice canım sıkılıyor.
Talihi Kenan yüzünden pek iyi olmayan ama hep gülen Peri Kızını ağlattılarya bu bölümde hiçbir şey demiyorum artık.Biz onun Meliha'yla Samim konusunda dalga geçmelerini, ellerini kalp gibi yapıp şarkı söylemelerini, "N'olcak be ablam" demelerini sevdik, onu niye bu ağlatma , acındırma olaylarına bulaştırırsın be senarist, zaten yok Mertcan'ı alcaklarmış yok bizimkiler hırsızlık yapmış gibi sonradan tatlıya bağlancak konularla yeterince hüzün yaratıyorsun, bari Feride'yi rahat bırak.

Bu olayların tek iyi yanı Feride'yi önümüzdeki bölüm daha sık göreceğimizdir, daha en başından beri dediğimide tekrarlamak istiyorum. Feride Halim'le evlenir valla.

Ayrıca Sezgi Mengi ve 'Türkiye'nin En Güzel Kızı'(ortanca kardeş) nın oyunculuklarına birinin bi' dur demesi lazım artık, ekranda onlar varken bir şey yememeye özen gösteriyorum ki, çıkarmayayım. Her sahnede aynı modda olmaz ki canım bir insan. Mertcan kardeşlerin en iyi rol keseni valla.

Not: "Türkiye'nin en iyi ..." kalıbı için başka bir örnek

İbrahim Üzülmez Türkiye'nin en iyi sol bekidir.

Not2: Sevilmez mi bu yahu
http://www.youtube.com/watch?v=r1d0mJb5B0U

0 yorum:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP