31 Aralık 2009 Perşembe

2009 Filmleri

3 gün önce sakatlığımın yıldönümüydü. Geçen sene sağ diz ön çapraz bağlarımı koparınca 6 ay boyunca neredeyse hiç dışarı çıkamamıştım. Hal böyle olunca kendimi dizi ve filmlere vermiştim, hatta indirecek film bulamadığım zamanları bile hatırlarım. Sadece uyumak ve yemek yemenin yanında yapılınca film-dizi izlemek bir süre sonra çok sıkıcı oluyormuş meğersem. Başka bir şey yapamadığımdan ötürü sıkılsam da izledim. Blog yazmaya da bu sıkıntıdan başladım aslında. Kaç tane film - dizi izlesende boş vaktin kalıyor ve msn'de takılmayıda sevmiyorsan, başka bir uğraş bulmak zorunlu hale geliyor. İlk başlarda her güne 1 yazı yazarım diye başlamıştım. Bir film izleyip hemen yazacaktım, 1 ay boyunca yaptım bunu ama gerisini getiremedim malesef. Yinede yazmış olmak güzel geldi. 1 Ocak 2009 dan bu yana 253 film izlemişim. İlk altı ay gayet iyi gidiyordu aslında. Gün başına 1 filmden fazla düşüyordu. Sonra yaz tatili gelip, internetim kesilince ve elimde sınırlı sayıda film olunca gün başı ortalamam 1'e kadar düşt, okullar açılınca daha da geriledi ortalama.

İşte izlediğim filmler


0 yorum:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP