2 Ocak 2010 Cumartesi

The Office - 3


Dizilerin dvdlerini almam genelde, alırsam da ancak uygun bir fiyata bulursam. The Office Sezon 1'in dvd.si D&R'larda 5 Tl.ye düşmüş. Benim gözümde artık efsaneleşen bir dizi olduğundan hemen aldım dvd.sini. Sonra gözlerim diğer sezonların dvd.lerini aradı ama bulamadım bir türlü. Eğer dvd.lerini bekleyip izlemeye çalışsak bu dizileri hem çok bekleyeceğiz hem de 2. sezondan sonra dvd.leri gelmese hevesimiz kursağımızda kalacak. O yüzden iyi ki varsın Rapidshare.

Neyse. Dvd.yi daha eve getiremeden yolsa gördüğüm bir arkadaşa, daha sonra onun geri getirdiği gün yanımızda olan başka bir arkadaşa verdim, ancak dün evdeki diğer dvd.lerin arasında katılabildi. Nasıl bulduklarını sorduğumda olumlu yanıtlar aldım hep. Sonra benim ilk sezonu izlediğimde beğenmediğim aklıma geldi, tekrar oturup baştan sona izledim ve yine çok beğendiğim söylenemez ne yazık ki. Oyuncuların çok yetenekli oldukları su götürmez bir gerçek ama ilk sezonda karakterlerini bir türlü kafalarına oturtamamışlar, olmamış. Yaptıkları her şey, kıyafetleri vs vs sırıtıyor üstlerinde. Eğer sizde bu dvd.yi alır ya da herhangi bir şekilde ilk sezonu izler ve beğenmezseniz hemen vazgeçmeyin bu diziden. Çünkü 2. sezon ve ardından gelen 4 sezon bütün beklentilerinizi karşılayacaktır, kefili benim. Christmas arası falan derken çok özledim diziyi, bi' daha bu kadar ara vermezler ve Holly geri döner inşallah. Her bölüm bir şey olacak ve geri dönecek umuduyla izliyorum resmen.

2 yorum:

kard 3 Ocak 2010 17:47  

bir ben var bendn gayrı.

gizemsel 5 Ocak 2010 20:18  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP